10 Mayıs 2010 Pazartesi

derya kuzusu bunlar

bizim buralara deichmann açılmış
(balçova/kipa)
valla kendimizi kaybettik karı koca.
nasıl oluyor da oluyor 41 numara ayacıklarımıza olan
pabuçlar 29.90 teleden satılabiliyor.
hem de rahatlar.
şu fiyat uçurumunu aklım almıyor.


(evet kanka senin için siyah bakmaya gittiğimde beyazı da gördüm.
fazla düşünmedim.aldım.
belki dedim ati 2 paket mini magnuma boyar
bi modif akkabımız olur.
nasıl yapıldığını da gizzyden öğreniriz.
olur mu olur :)

iyi hoş ucuz satıyor şu deichmann
ama kalbimi kıran bir ayrıntı var:)
böyle hesaplı alışveriş yaptığın yerlerin çalışanları çok ters davranıyor insana.
mesela ben bu güzelliklerin bi de pembesinden almak istiyorum.
(böyle rahat ve 29.90 lığını nerden bulucam)
ama numarası kalmamış.
bulabilir miyim diye merak edip sormaya başlıyorum.
"merhaba ,kolay gelsin,acaba bu ayakkabının şu numarası var mı ?"
-yohh(sinirli suratıma bile bakmıyor)
"gelir mi?"
yohh(sinirli suratıma hala bakmıyor)
"başka mağazadan getirtebilir misiniz?"
-yohh diyorum(kızgın bakıyor)

ne yapayım sormazsam uyuyamam
-eğer alma ihtimalim vardıysa ve ben alamadıysam diye:)-

o büyük ihtimalle çok yorgun diye , ben de en azından iki tane pabucu kapattım diye
hadi neyse deyip kasaya yöneliyorum.


***

vee sevgili vintage peony
sana notumdur.
dileğince yüzsüz olabilirsin kuzum:)

(yapabildiğim şeyler olduğu müddetçe istedikleriniz dileyin benden ne dilerseniz:))

10 yorum:

  1. cnmmm kulaklarım çınlamış:)çok güzel gözüküolarrr ben de alıp boyasam mı yaaa aklım çelindi şuan...ayrıca yardım ederim tabiki bi mail at yeter:)

    YanıtlaSil
  2. gülü gülü kullanın canım.
    burda da aynılar.
    numara soruyosun.
    orda ne varsa o var diyo dik dik.

    bir de onlar ne ya.
    çok fena canım çekti.
    canım gün çekti ya.
    töbe töbee

    YanıtlaSil
  3. gizzy; çok iyi olur.sana güvenerek aldım zaten:)

    banyosuyu; sen gel senle de gün yapalım.
    "broş günü":D

    YanıtlaSil
  4. Ayy süpermişş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Ooo ayakkabılarınıza gurban baaağyanlar :)
    Olm neler yapmışsın ööle çok özendim lan!

    YanıtlaSil
  6. amanıınn onlar ne gız, ne güzel mamalar var orda, saldırayım mı şimdi hee..
    Yüzsüzlük konusunda, kendimden yüzsüzünü daha da görmedim ben arkadaş :D

    ya ben bu posta yorum yazdıydım tee eskiden ama nolmuş anlamadım, yorum gönder'e tıklamamışım herhalde.. o_O

    YanıtlaSil
  7. bende biliorum o diecmanı açıldığını görünce çok mutlu oldum forum biraz uzak kalıodu:)

    YanıtlaSil
  8. evet ya keşke forumda bulunan diğer mağazalar da gelse ayağımıza:)
    pull&beer bershka stradivarius zara demi ama

    YanıtlaSil
  9. Deichmann candır. Bütçe dostudur :D Ayrıca senden yeni postlar beklemekteyiz aslı hanım^^

    YanıtlaSil
  10. sizin orasıyla bizim orası aynıysa komşuyuz demektir :)

    YanıtlaSil

yorum