14 Nisan 2010 Çarşamba

yeni kayıt

aslında şimdi spor yapıyor olmalıyım ama yapamıyorum
bol bol yazmalıyım.
çok blog okumalı,
sonra yorum bırakmalıyım.
sonra o blogları izlemeliyim.
çünkü sen izlersen onlar da seni izler:D
başlarda sabırlı olmak gerekir.
öle kolay mı üç haneli izleyici sayısına ulaşmak!
cık
böyle olmaz abicim benim şu sağ yanımdan izleyici zamazingosunu kaldırmam lazım
yoksa tribüne tribüne yazmak hissiyatının verdiği dayanılmaz ağırlık altında ezileceğim.
abarttım.
aslında kanka zorladı diyorum yazmaya ama
sevgili canciğer yeteneğine kurban yaratıcılığına heyran banyosuyundan ciciler aldığımdan beri "ah ulen bi bilogum olaydıda millet gibi göstere göstere teşekkür edeydim "diye hayıflanmaktaydım.
madem o kadar hayıflandım neden şimdi yapmıyorum dedim.
zaten bir iki fotoğraf da çekmiştim
(bu arada bi blogun varsa mutlaka fotoğraf makinen de olmalıymış telefonla pek iyi olamayor)
çok sevgili banyosuyum nesterenim
istediğimin iki katını gönderdin.
ben zaten böyle şeyler bulup alabildiğim için mutluydum.
bi de beni hediyeye boğdun.
gönül zenginliğinle
bizi bizden aldın.
elvisli broşla da ailemizin göynünü fethettin
bi de burdan
ŞÜKRAN!!!
en çok bunu yapmak istemiştim:D
benimki melankolik oldu.

yaşasın internet alışverişi
yaşasın banyosuyu , hesionka ve hersheyler
gibi marifetli kızlar.
öptüm heppinizi...

8 yorum:

  1. ikinci resim mükemmel yaaa koptum:):):)

    YanıtlaSil
  2. o sizin kendi şahsi bizzati güzelliğinizin size geri yansıması bir kere.
    yaaaa :)

    oley nah foto koleksiyonuma süper bir foto daha katıldı.
    yakında site açıcam.
    karı koca hepinizin nahlarını beklerim hehe

    tekrar
    again
    güle güle
    mutlu mutlu kullan.
    öperim.

    YanıtlaSil
  3. kompozisyon iyi değil mi gizzy:D

    bizim beyden rica ediyim bi nah yapıversin banyosuyum:)

    YanıtlaSil
  4. ati ve reşata yaptıralım abi.. hem de rakı içip yaptıralım.. her yerlerine takarlar yüzükleri :D

    YanıtlaSil
  5. ohhh glen gülen gullan bakem bacım :)
    Ben de gelince hebüsüynen foto çekerim ehe :)

    YanıtlaSil
  6. kanka geleydinde bihterin çıldırışını beraber izleyeydik yau!
    sen gel hele fotosu çekilecek neler bulucan neler buralarda yavrum seda
    öptüm

    YanıtlaSil

yorum