12 Nisan 2010 Pazartesi

Ayagimda kunduraa



merhabalar efenim*
bu yazıyı çok sevgili vintagebiscuite ithaf ediyore*
yıllardır keyifle takip ettiğim *giydiği pabuçlara imrendiğim bi insan evladı oldu o
hep*41 numara ayağa sahip olmasına rağmen o kadar güzel ve benim asla bulamadığım*bulamadığım için alamadığım*alamadığım için giyemediğim*giyemediğim için kıskandığım ayakkabıları oldu*
neden sonra onları halka arz etmeye karar verdi *
biz handeciğimle çıldırdık*
şimdi o nadide parçalardan biri artık benim*
çok güzel bir paket ve içinde hediyesiyle geldi*
teşekkürler
caanım vintagebiscuit!!
***

4 yorum:

  1. vay be kanka! yapıştırdın papucu! ama en kritik resim büyümüyo yahu! neden acaba.. neyse.. ben yakından görme ve giyip gezme şerefine erişçem işallah! hele bi sen hevesini al da! :)

    YanıtlaSil
  2. hadi ya beceremedik demek foto koyma işini:(
    yarın sizi tanıştıralım kankacım.
    gezdirelim pabuçları biraz.
    ne dersin güzel olmaz mı?

    YanıtlaSil
  3. olur valla! ben alsancağa giçem okul çıkışı.. sen de direk oraya gel.. neyse araşırız yarın ola hayrola :D

    YanıtlaSil
  4. ayakkabıları aldım tamirciden güzel olmuş yavrim

    YanıtlaSil

yorum